I går, i natt, i dag

Igår var en jättehärlig kväll på Bäckis, efter halvseriöst plugg några timmar på dagen kom Lisa och joinade mig och Alex. Vi åkte och handlade på Coop, jag hämtade min box (äntligen) och sen hem till mig och fixa middag. Och vilken middag det blev, galet gott! Laxfiléer med en röra av fetaost och creme fraice ovanpå stektes i ugnen och serverades med pressad potatis och god sallad á la Alex.
När tre tjejer träffas sådär är tjejsnack oundvikligt och vi hann beta av de flesta ämnen som kan kategoriseras under termen "tjejsnack". Fia slöt upp i sällskapet och vi åt ost och kex och såg lite sagan om ringen.

Härlig kväll. Härliga vänner.

I natt däremot var det inte lika härligt. Vet inte när jag sov så oroligt sist, jävla skit. Jag som skulle vara utvilad idag för att få in så mycket som möjligt av tentaläsning i huvudet. Det blir inte alltid som man tänkt sig

Kommentarer
Postat av: Nallen

Kunde du inte sova för att jag inte hörde av mig sötis??
Pussar

2008-01-13 @ 15:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0