Fredag

Idag ska nästan alla festa utom jag och Alex. Vi ska sitta hemma i varsin lägenhet och skriva två artiklar utifrån varsin intervju. Jag var inte alls sugen på att festa i helgen så mig gör det ingenting, absolut ingenting. Och det är jag själv som lämnat uppgiften till sista sekunden, jag har till midnatt på mig att lämna in artiklarna. Jag och Alex har haft en heldag på stan, vi fick låna Saras bil och har betat av Dollar, Kupan, stan och storhandling på Kvantum. Efter hemkomst lagade vi mat hos Alex, paella och ett glas vin.

Glaset står bredvid mig och nu ska jag sätta fart med skrivandet.

För cirka en timma sen fick jag världens överraskning. Ett blombud! Tack så jättemycket, underbara människa. Gud så glad jag blev! Min kväll kan inte bli annat än bra med alla härliga känslor i kroppen.

Kommentarer
Postat av: Karl-Johan Larsson

- Men hur underbar är inte du eller??
Ja det var komentaren på blommorna...
Hur många gånger fick jag inte fråga när du var hemma idag då och hur många gånger fick jag inte bara försegla mina läppar för att hålla masken!
Men tro mig! Varenda sekund jag träffar dig, pratar med dig eller tänker på dig! ÄR värt det!
Pussar från Nallen igen!

2008-01-25 @ 22:37:52
URL: http://fajv82.blogg.se
Postat av: Sänni

Jag har inte vågat fråga, men nu förstår jag att det rör sig om något jag antog att det gjorde.. Hemifrån?

2008-01-27 @ 14:14:53
URL: http://jailbreak.blogg.se/sanna
Postat av: Sänni

Det låter ju helt underbart! Du måste berätta mer om honom imorgon! Puss

2008-01-27 @ 23:46:58
URL: http://jailbreak.blogg.se/sanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0