En snabblogg

Vi (jag och Alex) var och tränade Pilates i söndags. Lugn, skön men jobbig träning. Hade både tränings- och mensvärk i magen igår, inte coolt. Men vi går stenhårt in för våra nya kroppar inför beach 2008 så vi masade oss iväg till Korpen igår igen. Bodycombat stog det på schemat. Ett träningspass där de tagit röre´lser från olika kampsporter, bland annat Capoeira (coolaste ever, iallafall när jag såg det på riktigt i Brasilien) och boxning. Mycket slag och MYCKET arbete med magen även denna dag.

Idag är det inte nådigt i min mage. Jag känner verkligen varenda gång jag bara tänker på att spänna en magmuskel. Det är skönt, för då känner jag att jag är igång igen, men jag lär nog inte skratta så mycket idag. Det gör ont... Haha

Ikväll blir det simning =)

Kommentarer
Postat av: Sänni

Träna på, ni är så duktiga! :)

2008-01-30 @ 22:29:02
URL: http://jailbreak.blogg.se/sanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0