Jag är kvar

Hej vänner! Nu skriver jag igen så ni vet om att jag lever..

Helgen var blandad... I fredags var jag en stund i Skara, sen åkte jag hem och drack ett par flaskor vin med mamma och snackade skit.
I lördags var jag och mamma och kollade på valpar. Mammas kompis har fått flatvalpar som är sex veckor. Uunderbart goa!
På kvällen åkte jag och Jonas till Annika och Martin för att dricka massa vin. Oh herregud vad mycket vin det blev. Och en del singstar oxå =) Alice var så söt (deras femåriga dotter), hon satt i mitt knä och sa till mig: "Du är min fadder." Varpå jag svarade att det stämde, då talade hon om för mig att hon kommer ihåg när jag blev hennes fadder. Med tanke på att hon döptes när hon bara var några månader talade jag om för henne att jag tycker att hon har väldigt bra minne! Söta underbara unge!

I söndags var jag hemma och njöt av solen. Och så var jag bakis. Mycket bakis. Jag var ute med hundarna och låg på min underbara bergknall i mitt paradis. Finns ingenstans som jag kan rensa huvudet och koppla av som där. Karl-Johan kom på kvällen. Vi åkte till Grästorp, köpte glass och åkte hem och hade det lugnt och skönt.

Igår när jag åkte till praktiken hade jag fruktansvärt ont i huvudet och efter lunch klarade jag inte av det längre. Det var bara att åka hem. Idag har jag oxå varit hemma. Är inte alls pigg i huvudet eller kroppen. Jag följde med mamma och hälsade på mormor och så tog vi en sväng till Överby. Jag skulle köpa skor på Skopunkten och jacka på Vila. Jackan fanns inte. Typiskt. Men jag fick mig tre par skor iallafall!
Hur som helst. Vi shoppade verkligen inte länge men när vi var klara så var jag helt slut. Då insåg jag att jag faktiskt inte var riktigt pigg än. Kanske det är nåt annat än tankarna som ger mig huvudvärk..
Den som lever får se. Men jag hoppas inte jag behöver missa fler praktikdagar, de är ju rätt värdefulla.

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Hoppas du får en mysig tisdagskväll! :)

2008-04-22 @ 17:56:29
URL: http://PatriciaKlinteberg.blogg.se
Postat av: Emme

Hoppas du mår bättre nu :)
Det är Sara som har hoppat av. Hon ska flytta till hösten och lämna oss :( Skittrist.

2008-04-24 @ 15:16:58
URL: http://emno.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0