Filmkväll

Tror bestämt vi kan spika filmkväll på lördag hos mig. Välkomna! Hoppas fler än Fia och Sanna kommer, the more the marrier!

Jag sitter och kräks över alla jävliga frågställningar kring Min mosters migrän! Jag blir knäpp på dem, jag är verkligen ingen überfeminist men jag måste nästan vara det för att rota fram några svar, eller?? Har jag fattat hela skiten fel? Jag har hur som helst stora problem med detta, speciellt fråga 4. Jag sitter fast.

Sak jag ta en paus och sätta upp tavlor istället? För jag tror inte jag behöver läsa mer innan föreläsningen på måndag då detta ska diskuteras, kanske jag rent av ska vänta med att skriva nåt på fråga 4 tills efter måndag. Det lät som en bra plan. Så får det nog bli!

Kommentarer
Postat av: spaceylisie

Är du klar med frågorna? Jag är det då inte...

2007-09-22 @ 11:40:26
URL: http://spaceylisie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0