Helg Helg, ljuva helg

Igår åt jag och Jens vansinnigt god middag! Ugnsbakad fläskfilé, hasselbackspotatis och sallad. MUMMA för magen!
Jens for iväg efter maten, fest för hans del.
Lisa och Magnus kom hit senare, det var Idolmys på schemat. Mycket kommentarer såklart när de sjöng. Jag och Lisa vet verkligen bäst, mycket bättre än juryn, för vi vill spola Amanda. Patrizia åkte ut vilket var mycket tråkigt. Jag hoppades att Sam skulle ryka. Har inte gillat han nån gång...

Idag har jag inte gjort mycket spännande. Pluggat lite. Men det är läskigt vad lätt det är att halka ut på internet när man pluggar på datorn! Alex ringde och frågade om jag ville leka taxi. Klart jag ville det!! Fick en pratstund i bilen, hon verkar haft kanondagar i Stockholm/Uppsala!

Nu är det snart dags för Oslagbar, för er som inte vet är det en sportbar i stan. Hör och häpna! Minna ska på sportbar, hemma i Sverige, när hon kan slippa! OCH HON SKA SE FOTBOLL! I Krakow var det jättekul, utomlands, semester, härligt. Får se om det är lika kul med Jens, Janne och typ hela min klass. Garanterat. Kan ju inte påstå att jag är speciellt intresserad av Sveige-Lichtenstein.. Sällskap, mat, öl. Därför åker jag dit! Efteråt ska jag och Jesse-plutt till Sandra och Markus och se film och mysa. Härlig kväll stundar!

Imorgon fyller Kristina 55 så vi ska dit och gratta henne. (och sätta vinterdäck på bilen)

Saknar er där hemma, längtar till november!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, jo dig och alla andra här uppe. Det är faktiskt sant, nästan alla mina vänner hemma är blonda.

Har du tänkt på att Sam alltid har munnen öppen? DET stör jag mig på. Sen undrar jag vad som gömmer sig under alla hans huvudbonader...

2007-10-15 @ 18:12:53
URL: http://emno.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0