Piteå Dansar och Ler 2007

Torsdagen har jag redan nämnt i tidigare inlägg och resten av helgen fortsatte lika roligt. Jag jobbade i fredags 10-14, efter det var det bara att hoppa upp på räsercykeln, trampa hem och hoppa in i duschen, sminka, välja kläder och traska bort till vännerna på Lillängsgatan. Det var bara jag, Sandra och Markus där i fredags men kvällen gick fort iallfall och vi hade riktigt kuligt!
Väl ute på området var det bara The Ark vi ville se så vi trängde oss fram och stog där och hoppade, de var grymt bra! Vi åkte lite karuseller, drack lite öl och minglade runt på området där vi tom lyckades springa på min älskade sambo som fick lov att vara med oss resten av kvällen. Sen var det dags att hem och sova igen några timmar innan det var dags att upp och jobba.

Jag var grymt trött när jag vaknade efter sex timmar. Mådde inte speciellt bra på jobbet, magen var i uppror, den gillade inte att jag hade hinkat vin kvällen innan... Men fem timmar tog till slut slut och jag fick cykla hem igen. Vl hemma satt Jonas och Jens i soffan, brorsan ville se Millencolin så han skulle fira dansar och ler med oss. När vi alla gjort oss i ordning bar det av till Sandra och Marcus igen.
Trevlig kväll, mer folk hos dem än på fredagen. Ute på omrpdet var det lika kul som de andra kvällarna och Jonas var helt lyrisk av att se Millencolin!

Härlig helg!!! Men det är skönt att det är ett helt år kvar till nästa gång.

Kommentarer
Postat av: Mamma Karin

Hmmmm, tur du kommer hem snart o får ta det lite lugnt! När du vilat upp dej tar vi en tur till skogen för att leta svamp o titta på mossbollar...... Väntar på att få hämta dej men det går väl jättefort till på torsdag o dessvärre lika fort tills du ska tillbaka. Nog gnäll om det, kul ska vi ha o om inte annat så kanske vi fixar till ett alldeles eget Hulevalla dansar o ler :)Kram gumman

2007-08-06 @ 09:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0