PDOL - vecka

Imorgon drar det igång, årets största happening (i Piteå iallafall). Piteå Dansar och Ler. Mmm, det ska bli så himla kul! Mitt första dansar och ler utan att jobba på Max och det känns helt fantastiskt!! Jag jobbar visserligen alla dagar (utom söndag givetvis) men det är bara fyra-timmars-pass, på Life då ska ju tilläggas, det är inte speciellt krävande så jag kan nog gott jobba bakis. Får knapra halstabletter bara så jag inte skrämmer bort alla kunder med min andedräkt. Eler så är det precis vad jag borde göra, då kan jag ju sitta ner hela tiden.

Kvällen med stort K blir ändå lördag, då kommer Jonas hit och röjer och Jens ska vara med mig istället för Anton den kvällen. Plus att det är min lediga dag på söndag och då kan jag med gott samvete ligga bakis efter en tredagars!!

Varenda kväll blir det förfest hos Sandra och Markus. Vet inte hur många som ska dit men jag ser jättemycket fram emot det iallfall. Har köpt iskubspåsar och frusit in masso med is, skrivit lista på all sprit och alla tillbehör som ska medtagas, ingenting får glömmas!

I eftermiddag ska jag köpa ett festivalpass till mig och en enkel biljett för inträde på lördag till Jonas. =) Det är dyrt att gå på festival men värt varenda krona!!!

-Minna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0