Fullspäckad helg

I fredags kom mampap och hundarna för att ha helg hos oss. I fredags käkade vi gomiddag och pratade tills sängen kallade. I lördags och söndags var mamma instruktör åt mig och Helene så att hundarna fick jobba, och vi fick med oss nya idéer. De fick bland annat prova på viltspår och båda vovvsarna skötte det med den äran.

När de hade styrt kosan mot Karlskrona i går ringde Jonas mig. Vi bokade in att de ska komma hit måndag till tisdag nästa vecka, och jag sa att det var skönt för då slipper de festivalen (vilken vi inte vill gå på). Då kontrade han med att Maria ändå inte dricker sprit för att hon ju är gravid. Jag bara skrek rakt ut. Så himla himla kul! I februari blir jag faster för allra första gången. Myyys!

På bilden syns en myssjuk, och efter helgen väldigt trött, Karda. Min bebis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0