Ensam sessa

David har jobbat på fältet idag och jag jobbade hela eftermiddagen = Karda fick vara ensam i hundgården i fyra timmar. För att förebygga och ge henne en trevlig dag ändå så hade vi en supermysig morgon. Vi kramades mycket, apporterade i trädgården (vilket hon gjorde heeeelt perfekt. Perfekta lilla hund!), kramades lite till och så åkte vi till Bruces skog igen.

Jag gillar den där skogen, och idag hade vi den nästan helt för oss själva. Det var superdimmigt och alldeles drömskt i skogen.


Karda badade i flera diken

När jag kallar på henne kommer hon som ett skott, och som sagt - perfekta hund!

Trots att vi hade en så himla mysig förmiddag var hon öhöhööverlycklig när hon fick komma ut ur hundgården. Vi promenixade en liten sväng och när vi kom in åt hon lite och sen satte jag mig på golvet för mys. Efter en stunds mysbusande så somnade hon i mitt knä (mellan mina ben när jag satt ner..kom igen, hon är rätt stor) och det var lite som att hon ville vara nära så att hon kan smita med om jag skulle gå igen. Jag inbillar mig det i alla fall. =)


Kommentarer
Postat av: Karin

Vilken mysig dag :) Kram på er

2011-10-28 @ 07:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0