Husägare

I nittio dagar har det gått fram och tillbaka, fram och tillbaka. Ska vi köpa? Tar de budet? De tog inte budet. Nu tog de budet. När får vi flytta in? osv osv.

Idag blev det äntligen klart. Pappren är påskrivna och vi är husägare. Den sista september får vi tillträde. Ett halvår, men det är knappt lika lång tid som historien om varför det blev så lång tid.

Hur som helst. Vi är fantastiskt lyckliga och glada och ser fram emot att grilla och dricka öl på altanen i vår alldeles egna trädgård. I och för sig kommer sommaren nästan vara slut när vi väl flyttar in. Men vet ni? Det gör ingenting, man kan grilla ändå. Och filtar har vi.

För ett bra tag sen skrev jag om att vi skulle titta på ett hus. Det är inte det huset vi har köpt. Men jag har inte vågat skriva något om den här affären innan det var klart för jag ville inte jinxa. Anyways. Så här ser det ut:

Är det inte fantastiskt fint? Ni skulle se insidan med synliga takbjälkar!


Kommentarer
Postat av: Mamma Karin

Så kul för er :) Detta kommer att bli finemang. Kram på er båda

2011-03-28 @ 19:05:31
Postat av: Sara

Hej Minna!



Det ser ju superduper mysigt ut och ser fram emot att få se bilder från insidan för jag gissar att det är lika mysigt på insidan! =)



Hoppas allt är bra med dig!?

Kram kram

2011-04-06 @ 12:09:42
URL: http://lillastrumpen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0