Mycket gott komma skall

* På lördag kommer finaste, äldsta vännen, Sanna till oss. Hon stannar till söndag.
* Den tredje maj åker jag hem till päronen. Samma dag ska examensarbetet lämnas in.
* Den fjärde maj ska jag träffa en gammal kompis. En tjej som var en av mina närmsta vänner under högstadiet.
* Den femte maj klockan 11.35 händer något som jag längtat efter i ett år. Vad det är får jag inte skriva på internet ännu. Så ni som vet - kommentera inget om det.
* Någon dag får jag förhoppningsvis ett positivt besked om jobb. När det blir, och om det bli, vet jag självklart inte.
* Den sjuttonde maj åker jag till Piteå och ska kramas en hel massa med Lisa, samtidigt som jag bor med henne på Bäckis i några veckor.
* Den tjugoandra maj ska vi på Sandra och Markus bröllop.
* Den tredje juni tar jag examen.

Sen följer en, förhoppningsvis, solig sommar. Alex kommer hem till Sverige - och flyttar ner till Helsingborg. Ja, och här någonstans SKA jag ha ett jobb.


Kommentarer
Postat av: Jonas

Okej skall inte kommentera något om detta här.

Men jag ser fram emot det jag med :-D

Har nog bokat upp den till midsommar oxå :-D

Låter som att du har en ganska trevlig tid framför dig..



Ktam. Storebror

2010-04-26 @ 08:27:10
Postat av: Alex

Woop woop!!

2010-04-27 @ 05:49:57
URL: http://axxelandra.blogg.se/
Postat av: Mamma Karin

Den 7 maj dåda??? :( Annars så det väldigt trevligt ut :)

Kram på dej

2010-04-27 @ 12:36:38
Postat av: carro

Hehe aa de kan jag tänka mig :)

Låter som du har mkt skoj att se framemot.

Kram

2010-04-27 @ 19:43:29
URL: http://carroat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0