Sommarens första fotosession

Jag och Sanna packade gammelVolvon till brädden fylld med kameror, skärmar, kläder och skor och drog till Norrstrand. Vi skulle fota sommarbilder så trots kallt väder och blåst från havet poserade vi glatt i linne. När vi kände oss nöjda vid Norrstrand drog vi oss vidare mot trashigare marker. Kappa släppte inte in oss någonstans så vi hamnade på campingen vid Södra hamn. Det var inte så trashigt så det blev fina bilder där också - utan trashkänsla. Det löser vi nästa gång. Då ska vi ta fräcka bilder med sjukt ful bakgrund. Helst plötsligt när vi fotade öppnade sig himlen och det började hagla. Då åkte vi till Ica och köpte godis och sen hem till Uddmansgatan.

Ikväll blir det mys med Sanna och jag saknar David. Kom hem nu plutt.


Bilderna ovan har tagna av mig. Nedan följer några av Sanna, med mig som modell..

Kommentarer
Postat av: Alex

Ni är så grymma. Superfina foton! Jag vill oxå va modell =) Pussar

2009-06-06 @ 18:47:05
URL: http://axxelandra.blogg.se/
Postat av: Minna

Anytime babe!

2009-06-07 @ 11:30:41
URL: http://minnaannim.blogg.se/
Postat av: Carro Ajax

Shit va duktig du är minna! Riktigt fina kort o fina modeller!

2009-06-07 @ 16:20:39
Postat av: Annika

FINA GOA MINNA!!!!!!!!!! Jag vill oxå ha så fina kort!!

2009-06-07 @ 20:47:53
Postat av: MammaKarin

Svårt att säja vem som var bäst fotograf eller bäst modell...........det blir ju för 17 fel hur jag än säjer :) för jag tycker ju att du är bäst.

Kram till min allra bästa dott

2009-06-09 @ 18:39:26
Postat av: marre

Sjukt fina bilder:-)

2009-06-10 @ 00:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0