Påbörjat flyttkaos

Lådorna börja gå från platta ihopvikta till stora, tunga, fyllda lådor. Just nu pryder sju lådor våra golv och det välkända flyttkaoset börjat arta sig - som så många gånger förr. Och precis som tidigare gör flyttkaoset att jag inte bryr mig så mycket om hur det ser ut hemma, jag kan ju ändå inte göra något åt det liksom. Men nu har jag suttit i soffan i några timmar och insåg först nu att den är prydd med fem tjocktröjor. Fem stycken, varav två som jag satt på, och jag har inte sett dem. Och det mest skruvade är att när jag började frysa, så jag gick in till sovrummet och hämtade en tröja (som låg på sängen) istället för att inse att jag satt på en hel hög.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Städa kvinna!!! Jag kan inte förstå hur du kan leva så.. STÄDA! Annars kommer jag aldrig hem till er igen. Aldrig! Tänk på den du.

Love you bitch!

2009-12-03 @ 23:25:33
URL: http://axxelandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0