Ny vy

Nu bor vi i huset och det satte oss på prov direkt. Första dagen drog det vatten i pannrummet i källaren. Nån ventil på pannan är trasig och förmodligen behöver pannan bytas. Några timmar senare startade jag tvättmaskinen och få fylldes både tvättstugan och källaren (igen) med vatten. Då var det bara ett filter i maskinen som behövde klickas fast.

Idag startade jag diskmaskinen och plötsligt var mattan blöt. Vi började undra, men det verkar som att det täckte att bara trycka till luckan lite. Puh. Hur kan en diskmaskin starta om inte luckan är helt stängd?

Jaja. Vi sover gott, vi mår gott och allt vatten i världen (i källaren) kan inte förstöra min lycka över att äntligen bo här. Det är ju bara att moppa lite.

Jag menar, se bara på bilden. Och vi är inte ens nästan klara än.

 


Kommentarer
Postat av: Karin

Här har det hänt saker sen sist jag var inne :) Ha det riktigt gott i ert nya hem. Kram mamma

2011-10-03 @ 12:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0