Kick-off

I fredags klockan 12 lämnade jag, Helene och Marknadsföreningens styrelse Helsingborg för ett dygn i Arild, på Rusthållargården. Det var dags för Kick-off. I ett dygn var vi där och schemat var späckat med styrelsemöte, framtagning av nya temamånader, välkomnande av nya styrelsemedlemmar, promenad på Kullberg och repillering (nedfirning) från en brant bergsklippa, spabad, middag, alkohol, massa godis, god lunch, middag och frukost, trött morgon, mer styrelsemöte och hemfärd. Det var ett himla skojigt dygn.




Jag var livrädd och trodde in i det sista att jag skulle stå över. Det hade totallåst sig i huvudet. Men med lite tankekraft och pepp från instruktören så klev jag över kanten. Efter en meter ner på bergväggen trivdes jag som fisken i vattnet, stannade till, log och tittade på utsikten - både utåt mot havet och nedåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0