Bättre bloggare

Joho, ni ser rätt. Jag bloggar minsann idag igen. Bara för att Alex ifrågasatte om jag inte skulle blogga igen före min födelsedag. Hon undrade om jag inte tänkt fira min födelsedag...

Jag tänker såhär:
Om jag drar ihop en fest så blir det en massa saker jag måste fixa med, laga mat kanske, göra bål (dricker man det fortfarande), köpa snacks och så vidare. Även om David hjälper mig så måste jag hålla i trådarna. MEN om jag inte planerar någonting över huvud taget så kanske jag får världens fetaste överraskningsfest! Jag tänker att jag inte vet någonting och så fixar Alex och Lisa (som självklart gör allt i smyg och gör mig lycklig när hon är här på stora dagen) så fint med massa gottigt och saker som jag tycker är trevligt. Fast förresten, om Alex och Lisa och jag var tillsammans igen skulle jag vara nöjd med Svenne Banan och Davids djembe. Då skulle det kunna se ut så här:


Eller så skulle de jobba stenhårt med att samla mina favoriter på samma ställe. Min Sanna, Sanna Längvik, Emme och Fia kanske också skulle komma? Och kanske mina bröder med flickvänner? Och Pitekompisarna? Tjohej.

No pressure, tjejer!


Kommentarer
Postat av: Fia

hoppas på den där överraskningsfesten tror jag =)

2011-03-17 @ 19:48:28
Postat av: Alexandra

Tack...

2011-03-18 @ 23:11:00
URL: http://axxelandra.blogg.se/
Postat av: Karin

Hahahaha du har verkligen lagt ribban hahahaha

2011-03-19 @ 20:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0