Tre år

För tre år sedan bestämde vi att vi ska vara vi. Det var inte alltid självklart att det skulle bli så, men när vi båda fått känna efter och treva e sund så föll allt på plats. Du är så fin och jag älskar dig så mycket. Jag hade kunnat skriva en uppsats om min kärlek till dig, men jag tror inte det är intressant för så många andra så jag behåller mina tankar och känslor i hjärnan och hjärtat istället.

Puss älskade David.



På Henke och Emelies bröllop, 2011.


Sicilien, staden Eriche, 2011.


Typ 1 januari 2009, Ramlösa.


Hos Jonas i Örnsköldsvik, januari 2009.


Midsommar i Piteå 2009.


Nyår 09/10, Helsingborg.


Beduinfest i Ramlösa, 2008.


Helingör 2008.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0