Valsnack

På söndag är det val i Sverige. Jag har fått mig en avhyvling av min käre sambo som blir arg på mig för att jag har bestämt vad jag ska rösta på UTAN att vara specielt insatt i politiken. Hans avhyvling hjälpte och jag gick in på Allt om valet och läste på. Först läste jag vad de olika blocken ville och bestämde mig direkt för det ena. Nästa steg blev att läsa mer ingående om partierna i blocket. Och titta - jag vill fortfarande rösta på det partiet som jag hade bestämt mig för innan.

Kvinnlig intuition? Eller var jag helt enkelt mer insatt än jag trodde?

Hur som helst. Alla ska rösta. Läs på. Det var inte så jobbigt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pjuh, nu blev jag lite orolig men det gick över :)

Kram på dej

2010-09-13 @ 18:26:57
Postat av: carro

Åh, tack för tipset. Ska kolla lite, men är nästan säker på att jag bestämt mig redan. Hur är allt annars? Kram

2010-09-13 @ 21:15:13
URL: http://carroat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0