Och vips så var jag glad igen

Jepp, gårdagen var lite sisådär. Men David fick mig att skratta innan jag skulle sova igår så jag somnade med ett leende på läpparna. Idag har jag varit nere på stan och gjort en enkät åt företaget jag frilansar för. Jag gick även och tog en kaffe med dem och vi pratade lite om framtiden. De vill jättegärna fortsätta jobba med mig och jag kommer få mer utmanande jobb framöver, inte bara enkäter. Det känns så sjukt bra. De är så trevliga de där killarna!

Och sen såg jag följande statusuppdatering på facebook vilket fick mig att skratta högt. "När jobbet känns tungt och tråkigt; stanna då till vid ett apotek, köp en stjärttermometer av märket Johnson & Johnson. Läs bruksanvisningen, där finner du meningen: Varje termometer har testats personligen i våran fabrik.. Blunda nu och upprepa med hög röst 5 gånger; JAG ÄR GLAD...ÖVER ATT JAG INTE ARBETAR VID...KVALITETSAVDELNINGEN PÅ JOHNSON & JOHNSON..."


Såhär fånigt glad är jag nu, typ.

Kommentarer
Postat av: FIa

Kanske det roligaste jag läst på länge. Sitter och asgarvar för mig själv =)

2010-11-18 @ 14:22:20
Postat av: Mamma Karin

Hahahahahihihihihehehehe den var BRA :) Kram på dej hjärtat

2010-11-18 @ 17:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0