Catalina

Förra sommaren när jag jobbade på telefonbanken i Piteå lärde jag känna fina Catalina. Hon bodde redan då i Uppsala men jobbade i Piteå under sommaren. Vi hängde nästan varje dag i flera veckor och lärde känna varandra riktigt bra. Sen dess har vi hållit kontakten men inte fått tillfälle att ses. Förrän idag. Hon är hemma hos sina föräldrar i Jämshög så hon tog bilen, och jag tåget (som krånglade som vanligt och jag blev en timma sen), och så möttes vi i Kristianstad. Tre timmar med Cat var najs! Hon ska gifta sig om ett år med hennes Jocke. Det blir nog tjusigt som tusan.

Idag blir det lugn hemmakväll med David. Vi ska se Idol och äta fläskfilégryta med creme fraiche, rödvin och rödlök. Favvis.

Och OCH OCH! I måndags flyttade Alex hit, så nu är vi grannar igen. Det är mega.

Kommentarer
Postat av: Alex

Mega!

2010-11-05 @ 22:08:00
URL: http://axxelandra.blogg.se/
Postat av: catta

vilken ära att ha ett helt inlägg i mitt namn :) det ar väldigt mysigt att träffa dig igår. längtr rulls jag kan komma å hälsa på er i hbg :)

2010-11-06 @ 21:23:39
Postat av: Pernilla

Hej.

Och tack.. ja det är bra här, ryggont men vad gör man inte fö små liv??

Men det är absolut sista, ingen mer kommer ur min kropp =).. Är nöjd nu. Hur är det med dig då?? Krams

2010-11-09 @ 12:00:12
URL: http://vardittegnajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0