Pite i hjärtat

Dålig uppdatering beror på fullt schema. Jag åkte till Piteå förra måndagen och sen dess har det varit full rulle. David kom hit i tisdags och överraskade med hotellboende ända tills han åkte i söndags.

Under tiden som gått har vi grillat med Sanna och Emme på Norrstrand, hängt en massa med Lisa, varit på Hemvändarfest(ival) på Ankars och varit på Sandra och Marcus bröllop.
Jag har även hunnit med opponering av annans C-arbete, omgörning på mitt eget arbete, lämnat in arkivversion för slutlig bedömning av C-arbete och varit på konsert.

Det var typ det.
Hur som helst så älskar jag Piteå precis lika mycket som förut. Vännerna är lika fina, staden är fantastisk och jag mår utmärkt!

Det enda som inte riktigt är som det ska är att det saknas en viktig person. Alex. Så i helgen under hemvändarfest(ival)en fotade vi för och till Alex.


"Hej Alex"

David och Sanna visar att Piteå är lika tokigt som vanligt.

Tokig dans till en Hoffmaestrolåt. Jag har en video från detta också där Emil kör en enmansshow i förgrunden. Helt underbart! (Observera killen i rosa tyllklänning)

Jag och Sanna festade för oss själva inne i busken men var lika glada för det.

Sanna får det mycket vackra festivalarmbandet.

Fyra hemvändare.

Totte visar Alex en regnbåge.

Puss, tummen upp och smalj till Alex.

Lisa och Totte körde en sidledesdans och dansade på alla som var i deras väg (läs: mig)

Jag och Totte visar våra respektive humör... Eeeeh?

David är nöjd med två söta tjejer vid sin sida. De visar Alex hur mycket kärlek det finns som väntar på henne.

Jag och David var kära som vanligt.

Alex, du fattar grejen va? Jag älskar dig och du är saknad i din (Lisas) lägenhet. Just nu sitter jag i din soffa. Det finns väldigt mycket plats här nu när inte du tar upp hela soffan. Hihi.


Och här är det vackra brudparet som jag och David firade ordentligt i lördags. Jag måste bara visa deras vrålåk från kyrkan till festen!!! Kolla nedanför...

Maj gadd va fräckt! Och SOM det blåste när de åkte iväg. Jag och David stod säkert 50 meter längre fram än alla andra för att vi ville filma. Och tro det eller ej, men min självfixade fräsiga frisyr höll. Då var jag nöjd.

Sådär ja. Nu har jag uppdaterat min senaste tid. Nu klarar ni er ett par veckor igen va?


Kommentarer
Postat av: Alex

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Asså ni är så fina så jag nästan får en tår i ögat. Allihopa är så fina! Känns som jag inte sett bilder på Lisa på evigheter. Hon är fin. Jag kollade så länge på bilderna att jag nästan vart sen till min föreläsning. Myyyyyyyyyys!!!

Snart, snart... ♥



Älskar dig Minnisen!!

2010-05-26 @ 15:01:01
URL: http://axxelandra.blogg.se/
Postat av: Alex

Blogga mer kvinna!! Även om du så bara slänger upp en sketen liten bild på dig :) I miss you!!!!

2010-06-08 @ 14:55:38
URL: http://axxelandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0