Återupptagen kontakt

Idag träffade jag Frida, en tjej som var en av mina närmsta vänner under högstadiet. Vi har inte setts på närmre åtta år och trots att mycket hänt i våra liv under åren så kändes det inte konstigt, det var lika lätt att prata nu som då. Jag hade supertrevligt på deras mysiga gård utanför Vårgårda och Frida är precis lika härlig som när vi var sexton. Idag är hon mamma till en liten Elsa och förlovad med en David, som jag ännu inte träffat. Det är skönt att veta att det aldrig är för sent att återuppta kontakten med de "gamla".

Kameran fick följa med som sällskap och här är en av bilderna som dagen gav. Se vad fina de är, Elsa och Frida.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Du kan väl blogga lite från Pite så jag får se mina fina tjejer plus hur staden is holding up. Please? Puss puss

2010-05-19 @ 15:36:31
URL: http://axxelandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0