Das glasögon



Crappig bild med webbcam. Men grattis på födelsedagen Alex, här kom en bild på glasögonen. (Och du, lägg även märke till jack/tröjan jag köpt. Det är den vi kollade på på H&M). Nyfriserat hår också. Värsta nya tjejen.

Och Alex, ja så fort jag får den roliga panoramabilden där jag är "modell" ska jag visa den här. Vänta er inget annat än en lurig bild.


Jag klappar en livs levande älgko på Skånes djurpark. Observera skönheten som hänger runt min hals. Jag vill ha vill ha vill ha vill ha ett sånt objektiv. Kameran är i alla fall min =)

Och bara för att fina Alexandra fyller 25 år idag bjuder jag på den här:

Det här var för ca fem veckor sen när hon, i egen hög person, gästade oss i Helsingborg.

Jag har en stund att döda innan jag ska möta upp grabbarna för käk på Brooklyn, men jag har ärligt talat inte så mycket bilder att visa. Och de som är kul är inte tillfixade för att ligga på bloggen... Ikväll blir det konsert på Tivoli, eller THE Tivoli som det heter (löjligt) och om Björn ska med så blir det en kårkväll. Ni förstår, vi är båda studenter men ingen av oss har någon kår. Så när vi festar tillsammans blir det per automatik en kårkväll.

Gaah, nu svamlar jag. Hej då.

Kommentarer
Postat av: Holm

Snygga glasögon på snygg tjej! Hoppas ni får en najs fest på tivvan :) Det händer att det urartar där...:p

2010-03-05 @ 17:57:34
URL: http://holmen.blogg.se/
Postat av: Alexandra

<3 Åh vad du är fin!

2010-03-05 @ 18:04:26
URL: http://axxelandra.blogg.se/
Postat av: Jonas

Coola brillor :-D

Nu ser du exakt ut som en sån som håller på med media som det ser ut i mina tankar :-P

Kul att även du fixade en uppis..

Kram

2010-03-05 @ 18:45:37
URL: http://biddebus.blogg.se/
Postat av: Mamma Karin

Häftiga bågar :) Vi kommer ner 2a måndagen i oktober o fixar älgkon, hoppas det är ok.....

Kram på dej

2010-03-06 @ 09:57:06
Postat av: Alexandra

Uppdatera mera! Jag vill ju se dig, jag saknar dig. Jag visade Juliette den här bilden på oss och hon sa: Wow! She has amazing eyes! Puss på dig hjärtat.

2010-04-05 @ 10:31:43
URL: http://axxelandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0