Söndag

Johan och Björn välkomnades hem till oss ikväll för söndagsmiddag (eller parmiddag som Johan kallade det), vi åt saltimbocca (reserverar mig för stavning) med risotto och sallad. Massa mumsigt.

Bredvid matsalsbordet i vardagsrummet har vi tre byråar vid sidan om varandra och på dem står bland annat några foton. Björn frågade vilka tjejerna på bilderna var och jag berättade att det var mina underbaringar Alex och Lisa. Han frågade om jag saknar dem och jag svarade: "Ja, massor! Men jag ska förhoppningsvis träffa dem till veckan!".
Så, tjejer, bäst att det blir av nu. Lisafis jag vet att du förmodligen har massor massor att göra när du väl kommer hem till Särö, men jag hoppas du kan klämma in oss på onsdag/torsdag. (Om du inte hinner så kommer du inte in i din lägenhet i Piteå för jag och Alex har varsin nyckel, moahaha)





Jag skrev för en stund sen på min facebookstatus att jag pluggar....så det är väl bäst att sätta fart.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Det ser jättefint ut! Jag är så nyfiken. Har fortfarande inte bestämt helg... Puss

2010-01-14 @ 16:07:58
URL: http://axxelandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0