FOTO och Alex

Dålig uppdatering de senaste veckorna, och det har sin förklaring. Min underbara praktik på FOTO tar upp hela dagarna och på kvällarna känner jag inte för att blogga.

Jag älskar att vara på Foto och jag är ledsen för att jag bara ska vara där i nio veckor. Men men, jag får njuta under tiden och jag lär mig en hel massa. I tisdags var jag och C på Söderåsen och fotade. C är teknisk redaktör på tidningen, det är han som kan ALLT om tekniken, som gör alla tester av kameror, objektiv och så vidare, det är även han som jag delar kontor med. GISSA om vi har mycket att prata om. I alla fall, Söderåsen. Han skulle testa nya Sony Alpha 850 (?) och jag hade med min lillplutt till kamera. Det var vintrigt och kallt i den fina ravinen och jag njöt av att dels få fota och dels få se delar av min nya hembygd som jag inte tidigare sett, eller ens visste fanns.

Jag är väldigt glad ikväll och enda anledningen till det är att fina Alex kommer hit imorgon och stannar hela helgen. Jag tror ingen förstår hur frustrerande jobbigt det är att inte ha sina gal-pals nära. Jisses som jag saknar er och alla urspårade samtal och skrattattacker. Oh my. Man skulle kunna säga att jag längtar som fan tills jag får mitt eget crew i Helsingborg. Jag är beroende av mina nära. Älskar er alla! Ingen nämnd och ingen glömd, ni vet vilka ni är!

För övrigt har C tipsat mig om massa härlig musik när vi sitter på redaktionen och poppar Spotify.


Söderåsen

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det är väl för faaan inget riktigt jobb att poppa Spotte och fota hela dagarna!?

(Jag är inte arg, bara schuuuhuuuukt avundsjuk...)



Skämt å sido, jag får ju faktiskt också fota. Idag har jag fotat tränande funktionshindrade på Friskis och Svettis, samt Hagdahlska seniorcentrum (huset). Den du! ;)



Ha det så underbart i helgen och hälsa Axeeel.

Peace out, mothafuckhaaa!



Puss gumman! :)

2010-01-29 @ 16:23:56
URL: http://sannalangvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0