When the sun was shining on me

I helgen hade jag min bästa Helsingborgshelg någonsin. Alex var här. Egentligen behöver jag inte skriva mer än så, för med henne blir det alltid fantastico. Hon har fixat så fint på sin blogg med bilder från helgen, och det är väl bäst att jag länkar ifall jag inte får tummen ur och visar bilderna själv.

Hon kom på fredag eftermiddag och vi gick en sväng på stan, sen hem och chillade lite. Snart var det dags för ombyte inför kvällen och vi tre käkade middag hemma. Ner på stan och mötte upp gänget, här skulle det turas, alltså åka färja fram och tillbaka mellan Helsingborg och Helsingör. Vi pubade en stund innan vi hoppade på färjan. Najs bajs. Resten av natten dansade vi som tokiga på le Cardinal och fick folk som "inte kan dansa" att dansa. Alex fick hångla och hon var nöjd.

I lördags var vi rätt trötta men när det blev middagsdags gjorde jag stek av fransyska. Och oj så gott det blev. Johan kom på besök och vips var vi fyra runt bordet. Återigen ut på stan till en pub som jag inte vet namnet på. Men vi sänkte medelåldern dramatiskt. Jag drack en äcklig gin och tonic, Alex drack en god Vodka Lime. Resten av kvällen sa vi "två Samboca tack". Efter puben blev det Tivoli och dans på alla dansgolven. Vi gillade Schlagerbaren mest, techno och det andra tjafset var inte för oss. Sen blev det efterfest till tidig söndag förmiddag, ända till lunch för vissa. På söndagen orkade vi inte mer än att äta frukost. Sen åkte Alex hem.

Jag lever fortfarande i eufori över att helgen blev så bra med så otroligt mycket skratt!

"Leinje treeu meoot Elinebäääärrrg"
"Vi var lite rädda i början för att ni är så otroligt sociala"
"Vi ska tura och sen festa i Danmark, man gör så här"

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Miss you!

2010-02-03 @ 22:01:29
URL: http://axxelandra.blogg.se/
Postat av: angelica

Linje tre mot elineberg!!! hahahaha jag tror jag dör!!! Låter det verkligen så??? hahhahahahaha

Bra att du har haft kul =) KRAM

2010-02-03 @ 23:45:35
Postat av: Em

Jag har inte ens svarat att jag är intresserad, men tror fan att jag ska det :D Känns som ett bra val. Kan tänka mig typ fyra veckor kanske. Hon skrev "några veckor", så får se vad de säger :) Uppdatering om praktiken tack! :D

2010-02-09 @ 21:29:45
URL: http://emmeliewallroth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0