Vinden har vänt

Att vara arbetslös och ständigt tänka på pengar är ingen hit. Att folk frågar mest hela tiden om man fått något jobb är inte heller speciellt kul. Så därför har jag sökt jobb. Och idag fick jag det!

Den 11 januari börjar jag jobba 50% som projektledare på Marknadsföreningen i Helsingborgsregionen, eller MiH om man så vill. Jag är supermegajätteglad just nu. Och så ska jag åka med familjen Thörnqvist till Sicilien i april. Åh, välkommen fina vår utan pengaångest.

Update: Jag frilansar ju för det fina företaget Printa Public Relations. Den ena killen på företaget ringde nu och berättade att de har ett stort projekt på gång och vill ha mig med ombord. Jag berättade att jag fått tjänsten på MiH och han gratulerade och sa att vi bör ses och titta på vad vi kan göra nästa år. Han tror att de har möjlighet att erbjuda mig såppas mycket jobb att jag närmar mig 100% sammanlagt. Alltså jag är så glad så jag spricker nästan. "Vi är nöjd med dig och tycker du skriver bra. Så vi vill fortsätta med dig."

Helt plötsligt känns det mer än okej att jag köpte en klänning och kavaj från H&M.se för en vecka sen.



Pengar rullar in som de ska nu. Det går bra nu. Kompis det går bra nu.

Kommentarer
Postat av: Annika Nykvist

Åh, vad kul!! Grattiskramar till dig. När kommer du hem igen? Längtar tills vi ses igen!!

2010-12-14 @ 13:20:57
Postat av: Mamma Karin

Du skriver näääästan lika bra som jag hehehe Bra jobbat med att fixa jobb :) Du är bäst, i alla fall hehehe Kram min allra bästa Gurka

2010-12-14 @ 16:19:40
Postat av: Miss Emmelie

Gratulerar!

2010-12-15 @ 14:44:51
URL: http://www.hawaiiavenue.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0