2011 blir mitt år

Idag bjöds jag på lunchmöte med Printakillarna, och det var nog det bästa mötet jag haft någonsin. Jag gick till mötet och visste att vi skulle diskutera hur vårt samarbete skulle se ut nästa år. Och jag trodde att de skulle säga typ: "Vi är väldgt nöjda med dig och vill fortsätta ha dig på frilans, men vi vet inte hur mycket det kommer att bli."

Istället frågade de om jag ville bli garanterad 50% och ha skrivbordsplats på deras kontor. JAAAAAA! Klart jag vill. Jag kommer fortfarande köra frilans på pappret, alltså ingen ansällning. Jag får betala hyra för mitt skrivbord och nyttjande av kontorsmateriel och kaffe. Men de pengarna garanterar även att Printa förser mig med jobb och att jag får högre ersättning.

Jag flyttar in nästa vecka. NÄSTA VECKA! Och den elfte börjar min anställning på Marknadsföreningen. Jag har kirrat 100% helt enkelt. Lön. Pengar. Jobb. Erfarenhet. Kontakten. Alltså fattar ni? Eufori, I tell you.

Ikväll tar jag premiärpasset på Actic, för jajamen nu ska jag börja träna och bli fit också. Och senare ikväll blir det till att fira med middag på Brooklyn tillsammans med David, Johan och Björn.

Gott nytt år till er alla. Det ska i alla fall jag ha.


Familjen finast på julafton.


Kommentarer
Postat av: Mamma Karin

Vilka goda nyheter :) Du är så himla mycket värd detta. Men.....du är ju bäst så vad hade dom att välja på???? KRAM på dej

2010-12-30 @ 16:22:14
Postat av: Rebecka -fotoblogg

Vad kul :) Grattis! Gott nytt år på dig med, kram

2010-12-30 @ 17:45:18
URL: http://rebudka.blogg.se/fotobloggen
Postat av: Rebecka -fotoblogg

Tack tack:)

2010-12-30 @ 20:48:17
URL: http://rebudka.blogg.se/fotobloggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0