Nytt från söder

Alex och Jennifer styrde kosan till Helsingborg för att titta på en lägenhet till den förstnämnda fröken. Och hon tog den! Den var så fin och mysig och nära till mig. Åh det blir så bra! Finaste ska bo så nära mig om bara ett par månader.

Och på onsdag börjar skolfotograferingen på riktigt. Läskigt värre. Men vi ska vara fyra nya plus en handledare i tre dagar innan vi släpps vind för våg. Det känns bra.

Jag har även gjort mitt första jobb för ett PR-bolag i stan. Ett företag som jag önskar vill anställa mig en vacker dag. Men tills dess vill jag mest att de förser mig med frilansjobb. Fan vad fint.

Och lägenhetsjakten pågår. Imorgon ska vi titta på två favoriter där man kan bygga takterass till den ena och där den andra har uteplats med plattor och grästäppa. Tänk grillkvällarna vi kan ha i gräset nästa sommar, med en liten knattevalp springandes runt benen. Jag vill jag vill.

Vad mycket fint det finns i mitt liv. David är en klippa, det är han verkligen. Jisses som jag älskar den killen. Mamma är bäst och pappa är bäst och bröderna är bäst och Alex är bäst och jag har hittat nya kompisar och ja.. Fint.


Janette, Björn och Rikard i Härnösand


Fina Janette på Smitingen, havsbadet i Härnösand. Men varför, o varför, hamnar bilden på sniskan??

Kommentarer
Postat av: Mamma Karin

Nä, Du är bäst :)

2010-08-24 @ 16:48:51
Postat av: Alexandra

Det går bra nu, kompis. Det går bra nu :) Tänk att jag alltid känner mig så lyckligt lottad eftar att ha läst dina fina inlägg. Du har allt en bra syn på livet du.

Puss

2010-08-25 @ 18:47:16
URL: http://axxelandra.blogg.se/
Postat av: stefan.

Jaha,.

2010-08-25 @ 19:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0