Ingen utlandsresa den här helgen

Askmolnet håller sig stadigt över oss så vi får inte flyga till Krakow ikväll. Det är jääävligt surt då jag hade sett fram emot att knata runt i en stad och inte förstå ett ord av vad folk säger. Istället åker vi allihop till ett litet pensionat som heter Tallbacken, äter god middag och sover i en främmande säng. Det är ändå fint det också.

Min stora 24-årsdag igår blev toppen. Först en heldag i Malmö med David och Johan. Där träffade jag Sara en sväng också, mycket trevligt. Vi kom hem halv sju och vid åtta skulle lägenheten vara presentabel och trerätters klart. Vi städade med fötterna och blåste femtio balonger med munnen. Vi fixade käk och allt blev fint. Fördrink i form av Capirinha blev det också. Och en Schwarzwald med 24 ljus i till efterrätt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter som en härlig födelsedag! :)

Jag lämnade tillbaka skärmen igår, planerar att köpa en ny dator + skärm av Crille i slutet av sommaren (han jobbar på Expert i sommar, och kan köpa grejer till inköpspris). Så jag får hålla mig tills dess, även om det hade varit skönt att kunna jobba med boken på en större skärm.



Nej då, jag ska inte jobba IHJÄL mig.. Men kämpa ska jag göra! Även om det är svettigt, så är det ju trots allt kul! :)



Du är också grym! Skönt att ha så lite kvar att göra, kan jag tänka mig! :) Jag har tusen bilder kvar att redigera, men om jag väljer ut de jag ska ha i camera raw så går det nog undan! :)



Puss

2010-04-18 @ 10:08:01
Postat av: Alexandra

Önskar att jag kunnat vara med och fira dig min stjärna. Jag hade ju kunnat hjälpa till med ballongerna också.. Typiskt. Och tårtan! Den hade jag kunnat hjälpa till med :) Råttan däremot hade jag inte kunnat hjälpa er med. Fy katten! Hahah fy katten...

2010-04-18 @ 14:40:53
URL: http://axxelandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0