Med sikte på helgen

På fredag packar vi väskor, kastar in dem och oss själva i bilen och beger oss mot sydligare breddgrader. Hela 32 mil och 4,5 timma senare (enligt Eniro) landar vi hos världens bästa storebror och Anna.

Med andra ord måste jag snabba på med plugget. Innan vi åker ska jag fixa klart mitt reportage, jag ska läsa en bok, jag ska börja läsa en annan bok, jag ska välja en reportagebok att läsa, jag ska läsa ett C-arbete och analysera det, jag ska ringa en snubbe på Helsingborgs Dagblad som förhoppningsvis säger att jag jättegärna får praktisera där till våren, jag ska jag ska jag ska jag ska förmodligen få magsår.

Hej då.

Kommentarer
Postat av: Mamma Karin

Fick du tatt några kort från valpkursen? Typisk att få det som 1a fråga hahaha hoppas ni hade det trevligt ihop. Får väl rapport nån da´.....

Kram på er

2009-09-29 @ 20:29:01
Postat av: Minna

Vi åker på fredag, mamma =)

2009-09-29 @ 21:47:44
URL: http://minnaannim.blogg.se/
Postat av: Alex

Inte för att vara en besserwisser eller så, men heter det inte "med sikte på helgen"? ;) Love you! Haha, folk som inte känner mig måste tycka att jag är världens bitch. Ses imorn hjärtat!

2009-09-29 @ 22:24:36
URL: http://axxelandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0