Back in the game

Efter rekreationen hos mamma och pappa mådde jag bättre. Under dagarna i Vara tog jag mitt svåraste beslut so far i livet. Beslutet var att Marwan fick flytta tillbaka till uppfödaren. Det gick bara inte att ha honom här, han var för tuff och ingen optimal förstahund. Alla som läser det här som känner att ni vill fråga mer, gör inte det. Meningen innan förklarar tillräckligt.

Nu är det tomt hemma. Jättetomt, men vi börjar vänja oss. Jag var och hälsade på Marwan i förrgår och det kändes jättebra. Det verkar som mirakel skett ute i Böle. Han var fortfarande samma hund, men en något bättre version av den hunden. Vi fick i alla fall tid att mysa länge och ordentligt och jag blev varm i hjärtat. Jag tog rätt beslut.

I skolan är det full fart. Just nu borde jag skriva reportage, men jag behövde en liten paus. Jag har tillräckligt med tecken, för många till och med, men i nuläget är alla stycken huller om buller och i fullständig oordning. Konstnärligt och kreativt - då blir det så, strukturerat kaos.

För övrigt är jag galet fotosugen! Mitt nya fina objektiv borde komma med posten imorgon. ALEX, ställer du upp?

Se vilket intressant inlägg jag bjöd er på. Skriver som en kratta och helt utan innehåll.

Men, det jag ville säga till er som undrar och är oroliga, är att jag mår bättre nu.


Kommentarer
Postat av: Fia

annars ställer jag upp om Alex inte vill.

Och förlåt för idag, jag visste inte..

2009-09-22 @ 13:09:38
Postat av: Minna

Fia, stumpan, sötnos. Haha det är ingen fara. Jag är inte känslig för det längre och för dig kan jag berätta men jag orkar inte dra samma historia för alla (läs: såna som vill gotta sig, om det finns såna)

Haha vad hård jag lät i inlägget, inte meningen.



Och du, du får gärna vara med även om hon vill. Jag kan fota er båda. Så när ena blir fotad kan den andra assistera mig med reflexskärm. Top notch!

2009-09-22 @ 16:42:13
URL: http://minnaannim.blogg.se/
Postat av: Cat S

ja jag väntar ju på dig i Uppsala om du känner för semester =) ;)

2009-09-22 @ 20:50:15
URL: http://atcats.blogg.se/
Postat av: Alex

Jag vill!! Kanske inte imorgon dock... Får se om jag lyckas bli klar med la reportage bara. Hörs imorn vännen. Puss

2009-09-22 @ 21:53:57
URL: http://axxelandra.blogg.se/
Postat av: Annika

Hej Minna. Tack du är go du!! Det vet du, och jag önskade så att du inte bodde så långt ifrån mig. Skulle verkligen behöva ha dig i min närhet mer. Tack för att du stöttar mig i just min dröm!!! Tack för att just du är MIN vän. Många kramar på dig.

2009-09-23 @ 15:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0