Ni höll inte tummarna va?

Det ni skulle hålla tummarna för var att Piteå-Tidningen skulle köpa en artikel av mig. I kursen Nyhetspublicering har vi redaktionsdagar lite då och då och i tisdags skrev jag om Ungdomsmottagningens jobb. Mina lärare tyckte det var bra och tyckte att jag skulle se om PT ville ha den. Det ville de inte eftersom de redan hade grejen under bevakning. På vår tidningsblogg kan ni läsa min redaktions jobb.

Nu sitter jag i skolan och har ytterligare en redaktionsdag. Idag skriver jag om kommunernas feriearbeten och dereas löner. Det finns ett dokument som jag VILL HA VILL HA men jag är inte säker på att jag kommer få det. Typans.

Imorgon är det vårsittning, det kommer bli lajbans. Jag ska jobba hela helgen, på banken, för att utbilda mig inför sommarjobbet. Fredag, lördag, söndag. Fullspäckad helg and I don't like it. jag har tagit på mig ett fotojobb på lördag kväll som jag försöker bli av med så jag kan vara ledig och ägna tid åt mitt och Sannas B-arbete. Någon vänlig själ som inte har fullt så full helg som jag som vill ställa upp? Pliiiis!

Kommentarer
Postat av: Säni

Hårbotten förstördes för att kammen inte gick igenom tovorna, utan drog istället upp skalken från hjärnan. Grottmänniskorna behövde inte klippa sig...

2009-05-14 @ 21:23:50
URL: http://sannalangvik.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0