Back to basics

Mitt huvud har varit upp och ner och fram och tillbaka. Men efter grubbel och familj och vänner och David är allt klart igen. Förhoppningsvis ska jag blogga lite mer frekvent nu. Det är illa när ni inte ens orkar skriva kommentarer längre om att jag behöver uppdatera.

Nu tar jag mig själv i kragen och gör ett nytt försök....imorgon! =)

Nä, men kort så har jag varit hemma i Vara i sex dagar. Lillebror och jag sa hej då till mamma idag. Han är nu på väg till flickvännen i Australien, där ska han stanna på obestämd tid. Mamma var ledsen. Jag sa hej då för att jag åkte tillbaka till Piteå igen. Jag sa att jag åtminstone flyttar hemÅT om cirka ett halvår. Det gjorde henne lite lite gladare.

Jag har haft det bra hemma i alla fall. Mina dagar har bestått av valpar, mamma, Stefan, pappa, valpar, vuxna hundar, Annika, Martin, Julia, Alice, Ellen, David, valpar, mat, valpar, shopping med lillebror....ptja. Det har inte hänt så mycket men batterierna är laddade och ikväll ska jag mysa med Bäckisligan. Najs!

Kärlek till er alla

Kommentarer
Postat av: Säni

Härligt att du är tillbaka igen, än så länge klarar du dig ganska bra! ;)

2009-05-09 @ 13:46:17
URL: http://sannalangvik.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0