Guldspaden nästa?

Jag och Alex är bäst i världen. Minst.
Idag hade vi handledning med Ullis i grävkursen. Vi var redo och hade skrivit två artiklar till idag. Bara det överraskade henne: "Har ni redan hunnit skriva?"
Hon började läsa faktaartikeln och direkt sa hon: "Bra ingress."

Hon gav oss massa bra kritik men det var ändå förvånansvärt lite hon hade att anmärka på. Det roligaste var att hon sa att det aboslut kändes publiceringsbart.
Ullis sa även att vi kunde skriva en liten kortisartikel utifrån en intervju vi hade med en kritisk person. Check and done!

Stackars Alex är sjuk idag så hon lämnade mig nyss alldeles ensam på Kåren. Men det gör ingenting, för när Fia härde att jag var fikaredo sprang hon från radiored och är nu på väg till mig.

Hur som helst, jag är nöjd med våra prestationer så här långt.

Igår gjorde jag en annan kul grej, i ljussättningskursen. Vi fotade modeller. Kan kanske visa nån bild så småningom, ska bara kika o pilla lite i Photoshop först.

Nu kom Fisen.

Puss =)


Kommentarer
Postat av: Säni

Äsch, hon sågade inte oss, men hon tyckte att vi skulle ändra om ordningen. :)

2009-03-10 @ 21:52:02
URL: http://sannalangvik.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0