When the lights go out

Igår var vi på fest och blev sådär lagom runda under fötterna. Imorse vaknade jag vid halv åtta för att gå upp och dricka vatten. Jag har problem med fallande blodtryck och huvudet började toksnurra så fort jag ställde mig upp. Jag höll mig i dörrposten en liten stund tills jag trodde det var lugnt. jag drack mitt vatten och gick tillbaka till sovrummet. Väl där svimmade jag, föll omkull och slog till massa saker. David vaknade och blev skiträdd. Det var lite läskigt.

Det här resulterade i nya sår på samma gamla vanliga knä...

Kommentarer
Postat av: mamma Karin

Nu går du banne mej till Doktorn, jag blir skogstokig av att veta att du har problem med att svimma o inte söker för det. Fattar Du?? Det är en ORDER!

Kram får du när du ringt o bokat tid :( Jag skämtar inte.

2009-06-18 @ 18:58:24
Postat av: Examinerad från samma skola

Tips! Ät järntabletter! Finns i flytande form också. De funkar verkligen, har samma problem. Tar kanske någon vecka innan de funkar men det hjälper verkligen. Finns att köpa överallt, t.ex. på apoteket och på naturapotek. Hoppas att det blir bättre, blogga om det - hur det går alltså. Alltid värt att testa!

2009-06-27 @ 21:15:31
Postat av: Minna

Tack för tipset om järntabletter. Jag har hört innan att det kanske är lösningen, jag ska testa.

Du kallar dig "Examinerad från samma skola"... har vi gått på samma skola? Jag blev nyfiken =)

2009-06-28 @ 17:24:15
URL: http://minnaannim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0