Vi kör ett till

Bara för att jag missade lite info i förra inlägget blir det ett till direkt efter.

Jag skojade med David, under cykelturen, om att jag skulle vilja få en förlåt-bukett nån gång och att jag sen ville slå en kille med den (för att han varit dum och inte kan komma med en sketen bukett som ursäkt). Då frågade han om det inte ens hjälpte med syrener, eftersom jag är helt galen i syrener just nu. Jag sa att det inte skulle räcka ens om det var en sådan bagatell (?) som att glömma vår ettårsdag. I samma andetag insåg jag att vi firar ett år om exakt tre dagar och jag hade tokglömt.

Kanske det är okej med syrener ändå?

Kommentarer
Postat av: MammaKarin

Det skulle jag ALDRIG erkänt att jag glömt! Nu efter 25 år kan det vara ok men 1årsdan?? Minna då!

Kram på min Gurka

2009-06-16 @ 14:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0