UNDERBARA helg!

I fredags efter jobbet träffades jag och Anna för Thaimiddag på taket och vidare ut på 1906. Kvällen blev lyckad och det var superkul att träffa fina Anna igen!


Igår hämtade Sanna och Crille mig vid tio. Vi åkte till Pitsund och solade, badade och grillade hamburgare i massa timmar. Vi tog en sväng förbi kyrkmarknaden i Öjebyn innan vi skiljdes åt en stund för att duscha och äta sen möttes vi, och Pecka,  upp för festmys vid Södra hamn. Återigen en finfin dag med sjukt mycket skratt, och även en liten chock....


Idag åkte jag, Sanna och Crille till Luleå för shopping. Hem kom jag med tre klänningar, ett par skor, två presenter, en golvfläkt, lite hemprylar, underkläder och mascara. Hela kalaset gick på knappt 1400. det tycker jag var bra shoppat!

Kommentarer
Postat av: Alex

Åh, vad jag blir glad när du uppdaterar här =) Skönt att få se er lite. Vilka fina inköp du gjort. Den första klänningen var ju söt som socker! Saknar dig, tösabiten. Puss puss

2009-06-28 @ 19:43:29
URL: http://axxelandra.blogg.se/
Postat av: Cat

oh hittade till din blogg! Gillar den där vita klänningen du köpte, den var riktigt najs! :) Nu ska jag spara din blogg så den hamnar i min morgonrutin! ;)



Ses på onsdag

2009-06-29 @ 22:56:10
URL: http://atcats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0