Marwan

Vår lilla kille flyttade in hos oss igår. Han var orolig små stunder men fann sig till ro och somnade när en av oss satte oss på golvet. Han sov gott hela natten och väckte mig först vid 8.20 imorse. Marwan tyckte det var dumt att kissa ute igår, så tre av fyra gånger kissade han inne - varav två på sin fina bädd, så nu sover han på två handdukar eller direkt på golvet...

Idag har vi varit vid Norrstrand i flera timmar men Marwan låg mest och sov hela tiden. På vägen hem sprang vi och lekte på en stor äng och kikade på vattnet lite. Det är mycket nya intryck för en elvaveckors valp att flytta in till stan. Det är massa skräp att lukta på, andra hundar som kissat överallt, massa folk som han vill leka med osv osv.


Mina killar monterar nya tunnan som vi har hundmat i.


Vid Norrstrand


Kommentarer
Postat av: cat

naaaawwww jag smällter guuud så söt!

2009-07-18 @ 16:43:17
URL: http://atcats.blogg.se/
Postat av: Jonas

Han var ju faktiskt ganska söt för att vara en dalmatiner.. :-P

Ser ut som om ni haft en ganska bra ute i det fria..

Vi har varit ut idag oxå.. Men inte tagit några bilder på det.

Har bara de som vi la upp igår..

Shit ni verkar ju ha fått det ganska fint inne hos er oxå.. :D

Ska vi byta lite bilder på våra nya hem.. :p

2009-07-18 @ 17:02:57
URL: http://bidddebus.blogg.com
Postat av: MammaKarin

Jag tycker oxå att han är gaaaanska söt även om han är aldeles för vit o kortpälsad :) men så talar ett ömt Flathjärta! KisseNissen lär sej väl om ett halvår eller så var han ska kissa kan tänka! Men vem har bråttom 2 trappor opp :) David kanske?

Kram på er o bra jobbat!

2009-07-20 @ 20:00:48
Postat av: Säni

Han är ju världens sötaste. Så är det ju bara. Trots att han vill gnaga på min lätt-hålade stickade tröja och äta upp farmors gamla väska... ;)

2009-07-20 @ 22:56:28
URL: http://sannalangvik.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0