Snus och kreativitet

Nu har jag varit pluggduktig och läst klart sidorna i Scoop så nu tar jag mig en snus och är lite kreativ i lägenhetsfix istället.

I helgen var vi förresten i Ö-vik hos Jonas och Anna. Jonas firade sin 25-årsdag så lördag kväll var det kalajs. Det var sjukt roligt. Jag och David tävlade i Sing Star och jag vann fyra av fem matcher. Nice! Han som sjungit i band och allt.
Med segernäsan påslagen sjöng jag och Jonas Summer of 69 i en duett i karaokebaren på Statt.

Tydligen finns det liv på Mars. För inte sjutton trodde jag att jag nånsin skulle sätta mina fötter, skaka rumpa och faktiskt tycka det var roligt att stå på en karaokescen! David sa att tonerna satt rätt men att texten hamnade i lite fel takt ibland och att det egentligen lät ganska illa. Men ändå stod han med tårar i ögonen för han tyckte det var ett fint ögonblick mellan mig och Jonas. (Och så tror jag han var rätt stolt över mig eftersom han vet att det i normala fall inte är en situation jag skulle trivas i).

Jag är glad!

Nä. Snus och kreativitet var det va?

/Minna

Kommentarer
Postat av: Säni

JAG är stolt över dig!

2009-01-29 @ 15:41:50
URL: http://jailbreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0