I nya staden

Igår kväll kom jag till Helsingborg och möttes av fina David. Efter pizzamiddag med David + föräldrar var det julklappsutdelning. Jag fick två kokböcker, en dataväska, ett datafodral och en resa till våren. Jag vet inte vart resan bär av, spännande. Sen har vi fått en skitfin kaffemaskin av Davids mormor och morfar.

Idag har vi kollat på en lägenhet. En mysig tvåa med massa konstiga vinklar. Den är fin men svårmöblerad i sovrummet. Vi har första tjing men har inte bestämt oss än...

Just nu sitter vi på kontoret, lilldatorn är kopplad till en stor skärm och jag tittar på bilder och inser att jag behöver en bättre kamera. Mina foton ser bajsdåliga ut i större format - om jag fotat med ISO över 200. Fan. Dyrt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0