Världens finaste hem

I fredags lämnade jag alltså Piteå och efter en lång dags resande landade jag hemma hos mamma och pappa. Sen jag kom hit har ledordet varit avkoppling. Jag har varit mycket med mamma och pappa och hundarna. Vi har fotat, promenerat, lagat mintkyssar, ätit middag och så vidare. Och så har jag klippt mig också, det blev massa fint och jag är jättenöjd. Bilderna får tala sitt eget språk om känslan av att vara hemma.



Jag har även träffat familjen Nykvist och kramats med barnen och druckigt kaffe. Alltid lika härligt och barnen är bara för söta. Titta bara!




För er som undrar angående vår flytt till Helsingborg, vart/hur vi ska bo och sådär...jag har inga riktiga svar. Vi har en lägenhet i D:s föräldrars hus som vi vill bo i - men det är en vattenskada där inne och just nu vet ingen hur illa skadat det är. Vi vill ha vårt eget så snabbt som möjligt så lägenhetsjakten är åter i full gång. Men snälla, håll tummarna för att skadan inte är så farlig och vi kan få bo i fina Ramlösa brunnspark!

Snart är det julafton. Det blir den konstigaste julaftonen jag nånsin varit med om. Jonas kommer hem först på juldagen och Stefan är i Australien. Det blir alltså bara jag, mamma och pappa den tjugofjärde. Trots att mina föräldrar är världsbäst kommer två personer saknas mycket. VEM SKA JAG NU LEKA FILEPPIN MED? Huh?

Kommentarer
Postat av: CataLina

såååå fina foton :)

2009-12-23 @ 10:51:09
URL: http://atcats.blogg.se/
Postat av: Mamma Karin

Nog var det en konstig Julafton men toppen att vi fick rå om dej o filipin......jaa, vi fick ju inte 2 mandlar nån gång!

Kram på dej

2009-12-28 @ 14:44:27
Postat av: Sanna

Men guuud vilka fina kort! Du är ju bäst Minna! :) SAKNAR DIG! PUSS

2010-01-11 @ 20:59:52
URL: http://sannalangvik.blogspot.com
Postat av: Jeanette Lindvall - FOTOBLOGGEN

Härliga bilder! :)



sussa gott

kram

2010-03-22 @ 03:30:13
URL: http://www.sunstree21.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0