Varför man ska planera

Jag blev less på att sitta hemma, pratade med Fisen på msn. Hon sa att jag bara skulle göra nåt. Sagt och gjort, ringde brorsan för att jag ville komma till dem i Övik i helgen - han skulle till Skellefteå och fiska till på söndag.

Då blev jag ännu mer wild and crazy och kollade flygbiljetter. Jag tänkte att jag skulle åka till Helsingborg idag, umgås med David och hänga med på kräftskiva imorgon, åka till mamma på söndag och tillbaka hit på torsdag. Meeen, då kom jag på att vi börjar valpkursen på onsdag vilket innebär att jag varit tvungen att åka tillbaka redan tidigt på onsdag vilket skulle resulterat i ett hattande och snabbvisit. Fan. Det är DÄRFÖR jag alltid förespråkat planering! Så nu fick jag det bevisat för mig, än en gång, planera planera planera, det är det enda som funkar för mig.

Kommentarer
Postat av: Fis

haha..

Det fungerar alltid för mig att inte planera.

Men vi är alla olika =)

Lovar att ta med dig på något oplanerat när jag är tillbaka.

2009-08-21 @ 11:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0