Kul fjant

Både Sanna och Lisa har gjort den här på sina bloggar så nu ville jag också.

Vad heter ni? Minna och David
Hur träffades ni? På Kåren. Han tyckte jag skulle vara perfekt som dansare i en musikvideo de skulle spela in dagen efter. Jag var aldrig med, men vi sågs igen vid andra tillfällen.
Hur länge har ni varit tillsammans? 19 juni 2008
Är ni förlovade? Nepps. Men på vänster långfinger har vi likadana jaderingar från Kina som ska ge tur.
Bor ni ihop? Det gör vi sannerligen.
Har ni barn? Vi har ett gosedjur - Ior.
Har båda körkort? Nej, bara jag.
Isåfall, vem kör bäst? Jag
Kommer du ihåg er första kyss? Jaa det gör jag =) *fnitter*
Vem sa "Jag älskar dig" först? Jag, med massa massa pirr i magen.
Vem är äldst? David
Vilka stjärntecken är ni? Jag är Vädur och han är...googlar hans födelsedag...Lejon!
Vem fyller först på året? Jag.
Håller ni i handen på stan? Typ jämt
Vem är längst? David
Vem sjunger bäst? David
Var nån av er oskuld när ni träffades? Nej.
Kände ni varann innan ni blev ihop? Inte ens lite.
Vad har ni gemensamt? Allting och ingenting. Haha, men vi är en perfect match hur som helst.
Blev du kär i första ögonkastet? Nej, men absolut nyfiken.
Har ni någon speciell låt? Nej inte det. Jag tänker på honom så fort jag hör en fin låt helt enkelt.
Har ni några "frikort"? Inte
Har ni stora framtidsplaner? Hmm, att vi vill vara med varandra och en vacker dag bygga ett hus tillsammans med våra pappor, haha.
Har ni gråtit i varandras armar? Jag har nog gråtit i hans, men inte han i mina.
Har ni varit utomlands tillammans? Vi var i Helsingör i somras.
Vilket är ert bästa minne? Det finns flera men det som kommer upp först i huvudet är roadtripen vi gjorde genom södra Sverige förra sommaren.
Vem lagar bäst mat? Vi lagar väldigt olika mat, men jag säger nog David även fast jag lagar bra också.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Äter god middag och myser i soffan framför Tvn.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Yes
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Han bodde på Ankars och jag på Bäckis, ca 2 km.
Blir du lätt svartsjuk? Ett nja är nog bästa svar. 
Brukar ni bråka? Ett nej på brukar. Men visst blir vi irriterade och diskuterar nån gång emellatåt.
Ringer eller SMS:ar ni mest? Ringa. David gillar inte sms.
Vilken är hennes/hans finaste kroppsdel? Shit vad svårt att bara välja en. Jag gillar hans mun, ögon, hår, rumpa, armar, händer...ja, ni fattar, jag gillar hela hans kropp. 
Brukar nån av er prata i sömnen? Han grymtar nån gång ibland och jag har tydligen pratat några gånger.



Jag vet att jag haft ett långt blogguppehåll men det har inte känts som jag haft nåt vettigt att skriva. Just nu är jag själv hemma igen, David har varit på möte i Gbg idag och är nu på väg till Hbg. På LÖRDAG ÅKER JAG HEEEM! Det längtar jag massor till. Fina familjen och hundar och valpar och hela familjen underbara Nykvist!

Wooohoooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0