Ensam hemma i tre veckor

I tisdags åkte David hem till Helsingborg, på söndag åker han och familjen till Shanghai i två veckor. För att jag inte ska sakna honom så mycket fick jag en present i måndags.



Jag älskar när han pillar mig i håret så jag fick en sån här så jag kan göra det själv. Gulle! Tack!

I tisdags när jag körde honom till Kallax hade han en till present till mig. På paketet stod att jag inte får öppna före måndag. Men igår när jag pratade med honom bestämde han sig för att jag skulle öppna den där och då.



I paketet låg tio brev. Det första ska öppnas på måndag den sjätte och det sista på min födelsedag den sextonde april. Jag belv så glad så jag grät när jag såg vad paketet innehöll. Så romantiskt och så gulligt! Jag har världens finaste pojkvän!



Annat som hänt då.. Jag lunchade med Angelica igår. Först blev hon lycklig för att jag och D ska vara här hela sommaren, sen blev hon ledsen för att det är vår sista sommar här. Hon hade inte kopplat att jag så snart är färdig med min utbildning. Sötunge.
Vi har inget internet just nu så jag stjäl grannens. Igår när jag skulle jobba med skolans chat mellan fem och sju så slutade uppkopplingen fungera så jag och Alex packade ihop oss och tog oss snabbt som attans hem till henne. Inte en kotte chattade med mig på hela kvällen så det var ingen panik.
Jag stannade hos Alex till typ tolv. Då hade vi hunnit fixa en skoluppgift, som vi egentligen skulle gjort idag - bra jobbat, vi hade ätit mat och tittat på massa tv med Lisa och Patrik. Jag gillar Bäckismyset, det är bra!
En jättebra sak som hänt är att jag ska gå på arbetsintervju, på det jobbet jag allra helst ville ha i sommar. Håll fetingtummar för att jag får det. Och tack Amanda för att du tipsade mig om att söka!

-Minna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0