Dippelidoppelidoo

250 spänn för att klacka om två par skor. Skandal eller lagom dyrt? Jag fick en chock för att jag tyckte det var dyrt. Hade jag varit uppmärksam när jag lämnade in dem så hade jag sett skylten "50% vid förbetalning på grund av outhämtade varor". Jag vet till nästa gång i alla fall.

Varje dag öppnar jag ett brev från David och hittills har jag fått en present varje gång. I början av april bad han mig om en önskelista med minst tio saker, gärna mer, och den fick innehålla vad som helst mellan himmel och jord.

Jag önskade mig en varghund - jag fick klistermärken av massa hundar =)
Jag önskade mig nya växter - jag fick en fyrklöverblomma som jag ska "föda upp" själv =)
Jag önskade mig mer tid - jag fick pennor som skriver osynligt om man inte lyser med en speciell lampa, så nu kan jag skriva dubbelt så mycket i min kalender. Jag har alltså fått dubbelt så mycket tid.

Haha han är så söt. Jag fattar inte hur han kommer på allt. Imorgon får jag öppna nästa brev. Lika spännande varje gång!

Pengar. Phu. Suck. Behöver jag skriva mer? Gillar inte 7800/månad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0