Den fina kommer

Efter mitt förra inlägg skruvade jag upp stereon och började plocka i lägenheten. Jag tog fram skolådan under sängen för att sortera och ta fram lite höstiga skor. Jag radade upp alla skor och räknade dem, för skoj skull liksom. Jag äger frickin TRETTIO par skor! Vad ska jag med alla till? Använda såklart. Fast nu är det bara 29, jag tog modet till mig och kastade favvisarna med lös sula. Det gör fortfarande lite ont i magen och jag har flera gånger funderat på om jag ska ta upp dem ur soppåsen igen.

Den fina ringde iallafall och berättade att Peab inte stjäl honom längre idag. Så om en timma ska jag möta upp honom utanför Thai Garden. Han ville bjuda mig på thai. Mummi. Biffarna som jag tänkt laga till får bli imorgon istället.

Tjipp o hej. Nu är det annat ljud i skällan.

-Minna


Kommentarer
Postat av: Säni

UUUUNDERBART! Och nu har du en fin väska att leka med oxå! :) Ses imorgon hjärtat!

2008-09-17 @ 22:15:52
URL: http://jailbreak.blogg.se/sanna
Postat av: Emmeslemme

Kommentar

2008-09-18 @ 11:21:38
URL: http://emno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0