Vilken morgon!

David ville sova själv i natt för att få en natts ordentlig sömn. Jag stjäl täcke och utrymme när vi sover tillsammans så han behövde sova ostört och vila upp sig.
Tydligen behövde jag det också. Jag plockade fram mitt underbara vintertäcke igår, kröp ner i sängen och somnade som en stock och sov som en prinsessa. Imorse när jag vaknade snoozade jag två gånger innan jag klev in i duschen. Jag duschade så länge så jag blev trött på det.

Frukosten avnjöts i lugn och ro. Juice, kaffe och en knäckemacka med keso, kalkon och gurka. Mums. Jag avr så chill imorse att Alex kom och knackade på hos mig när vi skulle åka till skolan. Det hör inte till vanligheten, det brukar vara jag som springer upp till henne och sätter eld i baken på henne.

Vi kom till skolan och sitter nu på lektion. Jag gjorde klart mina redigeringsuppgifter igår och jag pallar inte börja på någon ny. Vi tog en tripp till Kåren och köpte kaffe, jag har läst på aftonbladet.se om Travis Barkers brännskador och om att Jamie Lynn Spears är gravid - igen. Ekonomisk katastrof i världen? Amerikanska presidentkandidater? Nej, jag läser om lättsamma saker.

Jag är glad, lycklig, till freds och trivs jättebra med livet och tillvaron. Att det är höstruskigt med regn och grå himmel ute gör inte min toppendag sämre.

-Minna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0