Update

I fredags var det rockfest. Förfest hos Sanna. Grym kväll, jag fick en ny tatuering på höger överarm. Nice!


Sanna, Jocke, Emme, jag och Skrutt

bad ass!

I lördags hade vi Bäckisreunion hemma hos Jocke. Han hade lagat potatis, köttbullar, brunsås och sallad åt mig, Alex, Lisa och Erik. Trevlig kväll med mat, skratt och Galenpanna.



I söndags hade jag och Sanna en tervlig stund. Jag kan dock inte skriva var vi gjorde eftersom risken finns att hennes Patrik läser min blogg...

Anyway. Nu ska jag alldeles strax till skolan för gruppmöte innan tråkig föreläsning. Imorgon åker David till Stockholm och vidare till Helsingborg på fredag. Jag vill VERKLIGEN följa med, men ekonomin tillåter inte. Fan. Alexs syster kommer på besök idag och nästa helg kommer tallefjanten (aka Stefan, min lillebror).

Nu har jag lite brådis.

-Minna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0